Vaig estudiar Química i durant 10 anys, vaig treballar a diferents laboratoris. Em passava el dia envoltat d’ampolles però no en podia beure de cap… i vaig decidir passar a la sumilleria i l’enologia. Sumiller titulat, Tècnic Superior en Enologia i Viticultura, màster d’enologia i màrqueting, Professor de cursos de tast, col·laborador en diferents mitjans escrits i revistes especialitzades del sector, 3er classificat al concurs Nariz de oro 2004 d’Espanya, Millor sumiller de Catalunya a la semifinal del Nariz de Oro 2012.
https://vigood.blogspot.com/2014/06/tastos-sensorials-caves-mestres-catas.html


